omelan hari ini

Wednesday, August 18, 2010

hahahaha...nk golak dulu.......hahahhaha....hari ne....blog aku dh wajah baru...huhuhuhu....saper yg tolg aku???? dh tentu la kwn2 aku kt melaka tu....nk aku wat sendiri tahun depan malam raya lum tentu siap...agak2 dh pening tu abaikan jer la tu sikap aku yg ssh aku nk dcripe...entah btol ke idak ejaan aku tu...pandai2 kome paham ey...untuk kome2 semua ne just try2 n error jer agak2 x betol tu jgn la golak besor...exp en.ikbal ko gelak batal posa ko......tuk pn.lyza, cik nana dan sesiapa yg terlibat dalam pembikinan bloger ne tq la bbyk ey...ganjaranyer mai la reramai dtg trun ipoh mali ne raya thn ne.....sbb aper aku nk colet uwit raya hawani......hahahahahhaahaha.....kome jgn marah sekadar usikan di ari posa yg ke 8 hari ne...senyum2 selalu la ey....

0 ulasan:

/baca /bye /ding /hore /joget
/kembik /love /marah /melet /mencak
/nangis /ngayal /puyeng /serem /stres

Post a Comment

 

Design By:
Skin Corner