koleksi peribadi

Wednesday, December 19, 2012


Koleksi Peribadi salam...


actly xder pe pun nk gomel sajer nk share ngan korang semua...besa la kite ne org ppuan kalo xder kasut,handbeg alat solek x sah kan...dh nama pun wanita x gitu..
jom la layan pic apa yg aku ado hehehe...
^
^
^
^
^
^
^


akhirnya jumpa juga dengan lipstik yang serasi
 untuk bibir aku yg mudah kering dan pecah


koleksi yg baru ada 3 jenis wuwaaa...
aku mmang peminat guess
mybe boleh la dimiliki...LV, GUCCI ect..xmampu nok
korang plk???


tambah satu lg koleksi kaca mata itamku...jd la kan hehehe






2 jenis kasut wedges yg aku gemor sgt pakai..
kasut2 yg lain?? abis dh aku sumbat dlm almari hehehe


haaaaa...korang plk cm mana jom la kite share bkn nk menunjuk2 ape la sgt setakat benda xsebaper sgt ne kannn
apa plk koleksi korang??? mesti lg best kan..



0 ulasan:

/baca /bye /ding /hore /joget
/kembik /love /marah /melet /mencak
/nangis /ngayal /puyeng /serem /stres

Post a Comment

 

Design By:
Skin Corner