RINDU PADA SESUATU

Wednesday, August 12, 2015



Salam....

sajer nk try..maklum jer la blog lama dh xleh nk bukak pasword yg salah ker tp aku rase dh betoi..xper la kite bukak rumah baru..dh la aku ne jenis malas nk coret2 nk cerita segala jadah la..xper kiter try tengok yg ini...

lama benor rasanya blog aku ne x berupdet kalo ank mau dh beso...haaa ank2 aku mmang dh beso2 udh tambh lg sorg kome hehehehe bru je beranknyer dh 5bulan pun..ko tgk nampak sgt dh berjaman kannn..

selama mana aku xupdet blog aku ne selama itu la bermcam2 tergedi terjadi dlm idup aku.. thn lepas 12 januari aku telah kehilangan abah tersayang abah yg suke bg aku semangat yg kuat sbb die mmang abah yg tinggi level semangatnyer hingga nyawa terakhir die berjuang lg untuk idup tp udah tertulis ajalnye die pergi setelah paru2nyer dijangkiti kuman...al-fatihah...na doakan abah didalam rahmat Ilahi..

okey no-no sedey2... pd thn 2015 ni satu lg rezeki allah kurniakan pada aku satu kelahiran yg sempurna seorng lagi nywa dan saham dunia akhirat aku telah lahir pada 4 mac 2015 bernama Nur Zarith Hadirah. heheheh 3 dh anak aku..alhamdulilah syukur dn cukup la utk aku didik mereka ke jalan yg benar in sha allah..

last...dh xtau nk citer aper meh layan gambor2 terkini


al-fatihah...mohammad shafie bin yeop nordin 12/2/1957-12/1/2014





























malas nk cption byk2..kome layan jer la gambo terbaru awk...

0 ulasan:

/baca /bye /ding /hore /joget
/kembik /love /marah /melet /mencak
/nangis /ngayal /puyeng /serem /stres

Post a Comment

 

Design By:
Skin Corner