hati celaru

Tuesday, September 22, 2015






Assalamualaikum..
diam x diam baper ari lg jer nak raya haji..blm ada rezeki lg
utk buat korban utk diri sendiri..

sajer nk share kt sini sbbdah xtau nk share kt mana kan.. tu la..kite ne payah kalo terlalu sgt jga hati ngn perasaan org sampai kite xsedar org yg kite maksudkan pun xpernah nk jga hati kita kan... tp manusia aku xcakap aku ne sempurna aku pun ada kala mungkin juga ada buat someone terasa kan.. tp bile aku flshbck semula baik kite xpayah hormat sgt perasan manusia ne bile kite hormat perasaan die seumpama perasan kite plk yang sakit.. dan mungkin juga ada jenis manusia yg die xperasan yg die juga pernah buat hati kita tersinggung tp bile kene diri sendiri baru la sedar yg kite plk buat die tersinggung dan pada masa itu juga kite plk yg dok penat memikior adakah sbb ini atau sbb itu die terasa walhal die pun pernah buat demikain pd kite tp kite masih blh berfikir itu hanya sekadar perasan kite sahaja walupun yg sebenarnya kite dh TERLUKA..

ok itu sajor...
pe yg aku nk kaborkan disini sape pun dia sape pun kite... perasaan sendiri perlu diutamakan walupun die rapat dengan kite.


0 ulasan:

/baca /bye /ding /hore /joget
/kembik /love /marah /melet /mencak
/nangis /ngayal /puyeng /serem /stres

Post a Comment

 

Design By:
Skin Corner