imbas kenangan ank2

Wednesday, September 23, 2015



Seronok plk beblog celoteh isi hati ne kannn...udah aku kemarok komeee...update berkali2 fengsan makkk...

Kt sini nk trowback kisah ank beranak aku ne ha...kisah bwk zarith's aku jln2... yela aku ne bkn jenis parent bwk ank mkn angin sana sini... maklum je la laki aku pun jenis bkn jenis makan angin punya pael...so bwk ank jln dekat2 jer...sbb tu ank2 ne suke benor jln2 supermarket itu je tmpt yg kami rajin bwk hehehehe...tggu beso sikit yerr kite makan angin dok tido hotel yerr...

Ank2 aku jenis hyperaktif yg si abang tu mmang elok sgt aku bwk main sini...main sampai penat balik tido hehehe...teruk punya ibu yerr...

Dirah pun dh beso sikit die pun pandai nak main tgk abg akak main die pun naik skli..

Jom layan gambor mkn angin yg aku maksudkan hehehe
..indorgame jerrr yakkk






Sekiannnnn.....hahahaha update gune hp jerr...



0 ulasan:

/baca /bye /ding /hore /joget
/kembik /love /marah /melet /mencak
/nangis /ngayal /puyeng /serem /stres

Post a Comment

 

Design By:
Skin Corner