citer "0"

Wednesday, December 15, 2010

Ya ALLAH...diam x diam aku tggu masa jer nk beranak ne...kawan2 doakan aku ey..mudah2an aku dn bb aku selamat dn sihat..due aku 2/1/2011 ne kalo betoi la due ne aku dpat la cuti bersalin 3 bulan yahoo..gomen la katakan selagi depa kasi kite ambik...tp yg rugi nyer bil ank kena limit pusing2 kot tu gak sama jer dgn cuti bersalin 2 bulan..tp bg aku 2 @ 3 bulan tu belakang kira yg penting aku nk bersalin dulu...bersalin ank yg ke2 hehehehhe...nk citer malu tp aku x sempat nk rancang tok secnd bb ne..rezeki ALLAH nk kasi aku terima....so kt bwh ne kome layan la pic ank aku yg sulong yg skg ne dh 11 bulan 2mggu... nakal budak paham jer la...maklum jer la dh dpat kaki pantang jer abis semua tempat nk jelajah..ermmm gg pun dh der 4 batang 3 atas 1 bawah cm ner tu??? hehehehe...tp nk citer kt sini aktif die wow tahap dewa aku yg peknen ne kadang2 rase cm nk terkeluar jer bb dlm peot ne....opsss..luper lak pic latest xdan nk transfer so layan jer la pic time 9 bulan ne

NUR ZARITH HAWANI




masa ne dh duduk 9 bulan lebih




dengan maksu
tok yg suke manjakan die..pantang tengok atok 

maklang kesayang die..1 ari x jumpe bising 1 rumah
"monok maner...."tu la ayat maklang ari2 kalo xder depan mata die





p/s : hawani mmang kesayangan mereka......silap2 kalo slah sikit kt die aku ngan ayag die yg kena marah....

2 ulasan:

CT said...

Baby cumilllllllllll...

anirza said...

ct....

mekceh....tp nakal x yah citer la..perlu kesabaran...huhuhu...

/baca /bye /ding /hore /joget
/kembik /love /marah /melet /mencak
/nangis /ngayal /puyeng /serem /stres

Post a Comment

 

Design By:
Skin Corner