memori....

Thursday, December 16, 2010

Salam.....tibe2 teringat kengkawan aku masa zaman studi dolu2...dr zaman sekolah sampai zaman studi kt poli jitra...actly semalam kwn poli aku dr kl (Aim) dtg kebetulan ader keje kt kuala kangsar so singgah sekejap kt opis aku....dh lama x jumper last jumpe time aku kawen tu pun thn 2008 skg ne dh thn baper kome bygkanlah tu baru sorg dh haruk 1 opis ( cm teruk jer bunyiknyer )semalam, lum jumper lg dengan si mala,azni,ain mau gamat opis aku...actly kami semua 1 clas maser kt poli dn skg masing2 berkerja 1 kementerian yg sama iaitu Town and Regional Planning cuma berlainan negeri sajer tp tetap buat benda yg sama iaitu merancang negara hukhuk...mcm gempak jer kan...dn antara kami cuma sorg (Azni) jer yg dh lari bidang aper buleh buat rezeki masing2... tp kami tetap kawan dn kawan sampai bila2......
jd jom layan pic kawan2 aku di bawah ne... 



^
^
^
^


 aim,azni dan aku

 aim dn aku
 mala.aim dn aku
 mala,aim dn azni

 azni,aku,aim.dan ain


 azni,ain dan aku

 aim,azni dan ain
 ain,aku dn aim




ne la antara pix2 kenangan yg masih ader sbb masa ne nk tangkap pix sendiri rugi sbb kodak yg digunakan hanya utk tgkp pix projek kelas..time ne xder guna digital sbb mahal kalo der yg pakai depa tu kaya ler hehehehe....

0 ulasan:

/baca /bye /ding /hore /joget
/kembik /love /marah /melet /mencak
/nangis /ngayal /puyeng /serem /stres

Post a Comment

 

Design By:
Skin Corner