cuci umah.....

Wednesday, December 15, 2010

salam....
ermmm...lama sungguh aku x updet umah aku ne..dh berhabuk sana sini bsawang  usah citer la lapuk nyer ya rabbi...pe la ko ne na....actly aku x tau nk gebang per dlm umah aku ne sbb tu la dh lama benor x updet..so kepada yg mgikuti citer umah aku yg tah pe2 ne...sowi byk2 ey..lg pun maklum jer la org baru nk berumahtangga dgn BLOG ne byk bender yg msih bodo lg huhuhuhu...tok post ari ne aku just nk kongsi pic2 kawen teman sekolah aku ngan pic tunang adk aku..jom kiter layan......
...........................



adik aku tunang
AZIAN & MEOR AHAMAD FERDAUS
 25/09/2010
dengan mak

se kecik akma

 wdding teman karib sekolah aku..
aku,ikin dn shila


SELAMAT PENGATIN BARU 
NORASHIKIN & SHAMSUL BAHARIN
04/12/2010


 lg dengan teman karibku masitah dn suami, aku, ikin ngan suami juga shila dn anknyer si sara cubby....



p/s : doa aku semoga kome semua bahagia dibawah lindungan ALLAH SWT..amin

0 ulasan:

/baca /bye /ding /hore /joget
/kembik /love /marah /melet /mencak
/nangis /ngayal /puyeng /serem /stres

Post a Comment

 

Design By:
Skin Corner