Panggilan Rinduuuuuu.....

Wednesday, December 15, 2010

Rindu..........

                            aku rindu kt insan2 ini.......sekian aku di JPBD perak ne aku rindukan depa2..sbb kt sini aku
                            x dpt rase kehadiran kawan2 seperti di JPBD melaka...rinduuuuu......wajah2 di bawah ne...



 lyza...

 kak Sham

Kak Ita
aku kt sini rindu dgn kome semua....rindu trn mkn kul 9 kt kantin bawah,
rindu g JJ sama...dn rindu dok belakang borak2 siap bwk kerusi kasi haruk dn menyebabkan der yg x puas hati dgn kami..pe2 punkami xkacau org sbb org yg xpuas ati tu pun 2 X 5 jugak bahkan lg teruk...tp itu bkan sebabnyer...Sebab utama aku rindukan saat manis ituuuu....


p/s: xder kene mgene kalo der yg terasa..hehehehe.....



0 ulasan:

/baca /bye /ding /hore /joget
/kembik /love /marah /melet /mencak
/nangis /ngayal /puyeng /serem /stres

Post a Comment

 

Design By:
Skin Corner