1 jam 30 minit bersama mu TEMAN

Friday, November 16, 2012




hamboiiii ape kome buat bila time lunch ari jumaat.rehat lama x gitu, aku kalo x menjongketkan diri aku dok jer layan ternet fb nak plak fb hanya blh on time rehat maklum jer la keje dgn gomen semua nk disekat kannn...
tp jumaat ari ne aku ada date dgn kawan sekolah aku..maklum jer la bila masing2 udah berumahtangga ne nk berfoya2 mcm zaman bujang idak la aku rasa nak plk dgn ank2 kecik ne paham2 jer bkn leh jumpe lelama nk sembang lelebih kang ada yang kena bwk diri awl paham2 jer la ek..
tp kali ne pertemuan yg mmang aku rasa cukup padat walaupun hanya time rehat yg x baper pjg jd la kiteorg share citer hal ank2 kerjaya almaklum la membe aku ne xlama lg nk join gomen sementelah die nk g lapor diri kite jumpe2 la bkn senang nk jumpe kengkawan skg ne memandangkan aku sendiri pun xder masa utk bersama kawan2...okey la jumpe kt jj makn mee seezeling entah betoi ke idak yg ku eja..hentam jer la..imbas kembali zaman sekolah ngan zaman ank dara hehehe...itu jer aku nk citer apa2 pun taniah buat teman ku apa yg kite ada itu yg terbaik utk kite

jom layan pic ari ne...


nyummm...ne la die menu zaman bujang tp rasa dh lain

ha ne la die sahabat aku nor shazila aidaliza kami kawan dr sekolah 
cuma skg jer sejak kawen x baper nk jumpe..harap aku ada masa tuk kengkawan


aku dan dia harap dpt kawan sampai bila2

pace..taniah kawan jgn lupe teman eyy


date kt jj ipoh


aku dan selamanya


0 ulasan:

/baca /bye /ding /hore /joget
/kembik /love /marah /melet /mencak
/nangis /ngayal /puyeng /serem /stres

Post a Comment

 

Design By:
Skin Corner