monday..malas...

Monday, November 19, 2012






Blues Monday..hamik kooo....xker malas aku ari ne dh nk balik bru nk update n3 tuk ari ne..so far xder yg best pun..kome2 pun kan kalo ari senin jer malas nk mula kojer entah penyakit dr sekolah, msuk poli skg dh kojer pun still tetap kalo senin jer dtg penyakit 'M'..ahhhh lantak la..yg penting ari ne aku relek org lain sebok nk beraudit aku dok layan ternet dr pg sampai bilaau bijik mato den...

yooo..dh nk dekat 4.30 ptg time tu balik..ha na tu la kojer ko cukup time balik kannn....okey wattttt dtg pun awl kan..org dok dlm selimut aku dok dtg opis awl2 hakhakhak....balik2 nk jumpe budak..aka..tentera aku dua org tu..

meh layan..





masa ne ssh beno nk ambik gambo kejap pandang atas la pandang kiri la kanan la..



ha time ne budak bujang ne baik jer leh la ambik gambo dgn die


hehehhe..masa ne kena flash hp terus pejam mata..sampai skg kalo nk tgk pic die nampak flash sure pejam mata adik..adikkk...


jgn tanya kenapa pic apak nyer ado satu..pham jer la...



konon seyes..


kt sini nampak dh mata juling ank aku..jgn marah ey adik
apa2 pun kerkurang adik tetap LEBIH dihati ibu dan ayah
nnt kite story naper mata die leh juling actly masa lahir die normal
ibu redha..harap adik pun sama...udah sedey ibuuu...


kata doktor pakar mata, kes mata adik ne otot didalam mata kanan dan kiri di tengah2 dekat dgn batang idung tu lemah sbb tu mata adik yg itam tu tertarik ketengah2...apa yg pasti pandangan mata adik bagus tidak penah sesekali tersalah ambik barang..syukur ya ALLAH yg penting ank2 aku sihat..doc syorkan utk bedah tp..maafkan ibu sbb ibu x sanggup ambik risiko kalo ape2 jd pada adik..
YA ALLAH berikan yang terbaik untuk anak2 ku
AMINNNN....

0 ulasan:

/baca /bye /ding /hore /joget
/kembik /love /marah /melet /mencak
/nangis /ngayal /puyeng /serem /stres

Post a Comment

 

Design By:
Skin Corner