Salam HIJRAH...dan Salam berblog semula

Thursday, November 15, 2012

Salam Maalhijrah semoga dtgnya tahun baru ini akan membawa banyak kerahmatan hidup dariNYA..
ok apa yg aku nk citer dengan tajuk n3 aku kali ne...wahwahwah...syukur di hari baru ini akhirnya dpt semula aku ber blog bagi insyallah..sbb apa sekin lama hampir aku x berblog ajernyer aku terlupa pasword...cepat beno pelupanya tp itu la alkisahnya....nk buat blog lain aku malas dh lg pun syg sbb blog ne kawan baik aku tolong buatakan dan ajar try punya try alhamdulilah berjaya juga aku dptkan semula paswword aku balik..tp tu la kenapa plak hari ne yg aku rajin ekkk...ne semua adalah kententuan dr NYA...
Last n3 aku pada bulan bulan disember 2010 masa tu aku tggu baper minggu lg nk beranak ank kedua..alhamdulilah semuanya selamat baby boy gitu pada 4 januari 2011 diberi nama muhammad zarith haiqal..iskk..nk diikutkan dh banyak CERITA Hidupku KU terlepas yg nk aku kongsikan ddn korang semua...haaa...puteri ku nu zarith hawani dh beso skg dh nk masuk 3thn last year ne si adik plaks dh nak masuk 2 thn awl thn depan aku plak dgn en suami dh nk masuk 4 thn usia umahtangga kami..aku doakan semuanya dilindungi dibawh RAHMAT YANG ESA...aminnn
nama lg CERITA HIDUP KU kan...aku nk qado semua hehehe mcm blh jer badjet la kan hehehe fedulik...adik aku yg bawah aku dh pun kawen thn lepas skg tggu time jer nk beranak hehehe..lega sudah mak pak aku sbb sorg lg depa dh lepas..semoga berbahagia azian oii..satu lg akk aku juga yg dh 5thn kawen akirnya pada bulan pose aritu selamat sudah lahirkan seorg putri, nur damia...penantian satu peyeksaan kan..rezeki depa mybe lambatkan apa2 pun taniah..

ok tu jer aku nk bebel utk first n3 aku yg sekian lama tersisih aippp bkn terilang pasword nyer hehehe.. layan la pic dibawh








ini putera cinta hati aku muhammad zarith haiqal
 ssh sikit nk bergambar





puteri cinta hati aku nur zarith hawani

last skli tuan tanah




okey ne wat tatapan semua..opsss jgn tanya naper pic laki mak ado satu jer..maklum jer la jenih x suke bergambo cm gitu la kaedahnya
apa2pun selamat thn baru mula dgn azam baru 
salam maalhijrah



0 ulasan:

/baca /bye /ding /hore /joget
/kembik /love /marah /melet /mencak
/nangis /ngayal /puyeng /serem /stres

Post a Comment

 

Design By:
Skin Corner