boleh kerr????

Saturday, November 17, 2012



mimpi la kot kann aku nk balik badan aku ke zaman kurus, (kurus ker) kurus la sikit dr skg ne dh mcm tong dram kann...suke la tu kome gelak kan aku....tu la sejak dh kawen ne ank dh 2 org, mimpi la kot nk kurus semula wawawawawa...... tp mmang la pun ajernyer lg badan letih lg tambah lapo kan..nk plk keje dudok jer pas mkn ha hambik ko terus melepap atas kerusi mana nk ado pembakaran lomak2 tepu neh...tp skg insyallah aku akn try yg terbaik kononnn kan..tp xper kite try jer kurangkan mkn ape2 yg patut tp aku ne plk jenis xreti nk mkn segala ubat kurus ker ape2 yg seangkatan dgnnya tuk kurus ajernyer x menjadi dan bercampur takut kot la efek bila dh tua nnt kan, tp ada gak aku try ambil pil tp entah mana silap aku idak jugak turun2 kejap turun 1kg kejap naik 2kg yg benor nyer kata org perok aku ne yg x disiplin ajer kannn..udh bkn salah ubat aterrrr hehehehe...xper kite try cara suke2 kot mau turun tu dh kira bonos kannnn....
 jom layan pix aku dolu2...nak nagis mak nokk...





masa ne sekitar tahun 2005

sekarang hambikkk





okeyyy sudah..cukup sudah...veragan la ko ina...

0 ulasan:

/baca /bye /ding /hore /joget
/kembik /love /marah /melet /mencak
/nangis /ngayal /puyeng /serem /stres

Post a Comment

 

Design By:
Skin Corner